This is everything we need

När man har spendera lite för mycket pengar till helgens bravader, så blir det en ganska skön känsla att logga in på facebook och se att resten av klassen har fått sina pengar för matersättningen (från kvällar och helger på praktiken). Vilket jag också hade fått, 450 kronor är helt okej ändå. Alltid något för en fattig student.. ;)

Igår var vi i alla fall och firade Elin på kvällen. Hade det jätte trevligt! Hoppas du blev nöjd med din födelsedag stumpan :) Dock fick jag med mig hem någons baksmälla? Vad fan, jag drack inte ens igår.. Som att mitt huvud inte redan hade nog ont. Nåja. Tyvärr kan jag inte ladda upp några bilder från kameran, mitt internet tycker dom är för stora så det tar ungefär en halvtimme för varje bild. Blir bara irriterad av att tänka på det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0