Hair



Mitt hår har under den senaste tiden blivit ganska långt, ja. Men jag gillar det inte ens, jag gillar det inte överhuvudtaget. För mitt hår är så himla tråkigt, det är ultra platt och verkar inte alls ha någon speciell livsglädje. Bara får mig se ut som en slickad hund hela tiden. Så därför har jag dom senaste veckorna fundera, och fundera, och fundera på vad fasiken jag ska göra med det. Tog och gjorde några slingor, men nu i efterhand tycker jag bara att det ser mer tråkigt ut..Så jag har bestämt mig, jag ska klippa mig!

Ja, jag ska klippa mig. Hos en frisör. Det hände senast i början av 7an tror jag? För jag tappade tillliten helt för frisörer när dom gång på gång klippte av en decimeter när jag bara ville toppa mig lite. Så mitt hår skulle verkligen behöva lite omsorgsfullt arbete med en sax, tror det skulle få tillbaka sin livsglädje lite då faktiskt. Visst jag hade inte tänkt klippa kort, men just hela grejen med att jag faktiskt ska klippa mig på riktigt. Det är ett stort steg för mig! Sen om jag samtidigt färgar det också, det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0