Yada

Idag är jag hemma från skolan. Somnade klockan 7 på morgonen idag, har haft så sinnes sjukt ont i huvudet alltså. Det är lite svårt att förstå hur ont det faktiskt gör. Jag kan inte bara ta en huvudvärk tablett och så är det borta, för det första så hjälper det inte mot den här huvud värken jag har och för det andra blir jag bara snurrig av dom.

Återigen riktigt synd om mig. Nat.. Åh, jag är verkligen rastlös just nu. Vill fara och träna, men det kommer jag inte klara av. Vill baka, men jag kan inte baka och är inte sugen på någonting heller. En bra sak kan jag lägga till, jag och Mamma ska kanske fara och äta middag på Ming senare om hon inte får jobba över. Gud så gott! Namnam.


Kommentarer
Postat av: E.

Ååh härligt!

2012-01-18 @ 14:32:57
URL: http://petite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0