Fredag

Godmorgon. Eller goddag kanske man ska säga. Vakna för ett tag sig och känner mig fortfarande svin trött. Kom på inatt när jag somnade där kring 7 tiden, att på Tisdag ska jag kliva upp samma tid ungefär. Min dygns rytm är ju helt ute och cyklar. Och när man har en planerar skalle som jag har så är det ganska jobbigt faktiskt. Ibland.

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Ville fara på badet, som jag har velat hela lovet, men ingen annan vill det. Så.. Ja, ska väl se lite tragiska dokusåpor och kanske fara till Stepin så jag inte ligger och degar hela dagen. Lätt hänt liksom.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är både ful och äcklig, ge upp för fan

2012-01-06 @ 19:33:58
Postat av: vikkan

tack så mycket, jag är också avundsjuk på ditt patetiska liv :)

2012-01-07 @ 00:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0