Cause we made it all this way

Jag har legat i sängen heeeela dagen idag. Bortsett från toa och kylskåps besöken då såklart. Och nu ikväll har jag flyttat mig till soffan istället. Såg att New Moon var på tvn så var tvungen att se den, men blev bara avundsjuk så den gav som ingen glädje direkt. Har varit totalt off hela dagen, inte ens orka anstränga mig för att hitta på någonting. Och jag har haft huvudvärk konstant i en vecka nu, känns som att det är bly i hela huvudet.

Nu låter jag jätte bitter och nere, men det är jag inte. Jag är inte på något speciellt humör alls, varken glad eller ledsen. Bara så där off som man blir ibland. Eller okej, lite ledsen kanske jag är. Jag saknar Erik. Men nu har han varit borta 11 dagar och kommer hem om 8, det börjar närma sig! Fy vad skönt. By the way, fan så tråkigt lov. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0