Jag älskar sommaren

Dagar som denna dag! Fasen vad underbart! Har suttit ute i solen sen klockan 8 imorse (min dator tycker inte imorse är ett ord, vad ska man säga då?). Japp, så tidigt var jag uppe. Vaknade nämligen av att jag hostade något så enormt, varken strepsil eller hostmedicin ville hjälpa, så hostade så mycket att jag till slut spydde. Gav då upp så gick och gjorde frukost och parkerade här ute.
 
Och himla skönt är det då! Dricker iskallt isté och mår gott trots blödande hals. Om en timme eller så är det nog utebadet jag styr min platta rumpa mot. Om mina vänner kommer ihåg att ringa det vill säga, vissa stunder är fasen inte minnet längre än deras nosar haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0