Kamera

Fick en fråga om vad min kamera heter och vad den kostar, kan ta mig tid till att svara på det nu (ni vet mitt liv är så hektiskt så jag har väldigt ont om tid), enbart för den som undrar!
 
Den heter Nikon Coolpix s8200, tycker den är en helt perfekt kompakt kamera och den är framför allt väldigt enkel. Kollade nyss upp vad den kostar på Elgiganten och där gick den för 2 290:- har dock för mig att när vi var och köpte den innan jul var den någon hundralapp dyrare. Men ja, den är helt klart värd pengarna i alla fall! Speciellt om man är van vid en sunkig mobil kamera haha..
 
Någon dag ska jag också skaffa en system kamera, men eftersom jag inte alls är speciellt intresserad av att fotografera och helst bara springer runt och fotar på för fester så känns det lite onödiga just nu. Men den dagen jag får en bebis eller skaffar min första egna hund, då vill jag ha en systemkamera :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0