One tree hill

Sååå tråkigt när Erik somnar tidigt och åker och jobbar tidigt. Jag har snart sett klart en nästan hel säsong i One Tree Hill, ungefär 4 avsnitt hinner jag se varje kväll efter han somnar. Nog för att det är världens bästa serie och att jag gillar den väldigt mycket, men jag är ju snart på sista säsongen..

Vill inte ens veta hur sista slutar haha. Jag gillar att se på den där staden med överdrivet mycket drama och överdrivet mycket kärlek! Nåja, tror ni kan lista ut vad jag gör just nu i alla fall. Imorgon ska jag fortsätta måla utebyggnaden här på Bondevägen. Faktiskt riktigt roligt att måla så länge man har musik på! Och jag har någonting att göra om livet blir för ointressant. På kvällen väntas det berby mellan två fotbolls lag, men också lite familje derby. Ska bli kul att se, så länge alla mygg håller sig ifrån mig :)

Kan inte beskriva hur mycket jag avskyr dem där varelserna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0