Onsdag

Igår var vi och åt middag på Artic thai, himla god mat och så jädrans gullig personal. Är nog mitt nya favorit mat ställe! Idag vaknade jag tidigt, så dagen har varit lite extra lång. Har solat, tvättat kläder, varit in till stan och fördrivit tiden medan Johan och Erik skrev teoriprovet. Och nu är det fotbolls kväll här, jag är tyvärr för upptagen för att se fotboll *host host*. Please EM, ta slut någon gång..

tyvärr är det väl lite väl osocialt att sitta här uppe och blogga så ska ta och gå ner nu. Vill bara visa mina nya shorts jag köpte idag, jag gillart dem! Blablabla. Imorgon blir det mest troligt vis en lunch date på stan, gud vad mysigt hihi! Åh alla mina inlägg blir så slarviga.. Blö.. Hejdå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0