Sol och regn

Satt just och gjorde ett inlägg om hur tråkigt jag har och om hur gärna jag skulle vilja ha ett jobb, det är skit trist att inte göra någonting liksom. Men han inte skriva allt för långt, var tvungen att kuta ut eftersom det börja ös regna ute och jag hade nytvättade kläder på tork, nooo.. Ska ut och äta sen och tvättade alla mina byxor, vad fasen ska jag ha på mig nu då? Kläderna är mer blöta nu än innan, rackarns också.

Nu blev det skinande sol ute igen, vad vill vädret mig? Bara för att jag har skit tråkigt eller? Snark. Jag måste hitta någonting att göra om dagarna tills någon slutar sitt jobb. Jag kommer blogga sönder, eller städa sönder, eller sova sönder eller riva huset på grund av tråkighet. Nu vet ni det, hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0