Solen visa dig

Hej på er. Kom just hem efter en lunch date på Artic thai med Fiiwlip och Emil. Smarrigt! Höll på måla tidigare också, men myggen var helt tokiga så jag avslutade det. Nu blåser det lite mer så nu borde dem ha (förhoppningsvis) dött, drunknat och försvunnit för all evigt och för alltid. Eller något.

Annars då? Jag önskar solen ville visa sig lite mer, tycker den har varit himla blyg senaste tiden.. Och så har jag kommit på hur mycket jag ser upp till vissa personer i min omgivning. Japp, mer fick ni inte veta. Ska gå upp och städa till i rummet, mina kläder ligger överallt på golvet.. Varför flyger kläder?

Sedan ska jag kanske ge mig på att måla lite till, men bara kanske. Dö mygg, dö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0