''Vikkan är happikappad''

Halv fem kom vi hem inatt efter ungefär fem timmars väntan på akuten. Har troligtvis av båtbenet i handen och kommer ha gips minst två veckor. Min skolavslutnings outfit kommer matcha as bra till det här åt helvete fula gipset haha.. Nå, mitt största problem är att det faktiskt gör riktigt jäkla ont.

Hade i alla fall lite ''tur'' med att det var vänster handen som fick stryk, jag är så en handad med min höger så utan den hade jag inte kunnat göra ett skit själv. Får citera min lillebror när han var liten och jag hade brutit benet ''Mamma, Mamma, Vikkan är happikappad :(''


Kommentarer
Postat av: knut

hei,æuu..brudd i tommeltott,ikke bra!

hvor lenge må du ha gips?

God bedring!

2012-06-03 @ 20:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0