Lörday

Min sommar längtan blev bara större igår. Jag och William satt och pratade om sommaren och planerade lite. Det här med att körkorten börjar närma sig för många kommer göra sommaren ännu roligare! Vi ska spendera massa tid i stugor, vi ska åka ner till södra Sverige, vara på små ''b-festivaler'' och såklart utomlands resan som förhoppningsvis kommer toppa slutet av sommaren!

Men.. Jag är fortfarande en person som tar en dag i taget, blir bara tokig av att längta för mycket efter någonting. Man hinner gott och väl njuta i sommar så :) Nu ska jag ta och byta om och kleta på mig lite smink och sen börja gå till William. Sedan styr vi vidare mot Piteå för att kika hockey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0