Måndag

Hej! Den här dagen har bara rusat iväg. I och för sig har jag sovit lite för länge och kollat på tv lite för länge, så var ju inte så många timmar kvar men. Vaknade runt tio tiden, slog igång tvn (äntligen har vi tv i sovrummet igen, tacka vet jag min smarta hjärna) och såg att det var Förhäxad! Första avsnittet dessutom, så tror jag ska börja se om säsongerna igen. Jag älskar den serien!

Vandrade sedan hem, åt, åkte till skolan och hade Matte. Gick på stan och kom hem med godis, trosor och torr schampo! Var tvungen att plocka tummen ur rumpan och köpa det. Nu när praktiken börjar behöver man inte alls vara så glamorös, mjukisar och uppsatt hår med andra ord. Så då passar jag på att avvänja mitt hår, perfekt tillfälle. Ska ändå bli liiiiiite skönt med praktik, trots allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0