Onsdag

Försöker lugna ner mig lite. Det är faktiskt få saker som får mig att gå igång och bli riktigt förbannad över, men just när det handlar om människor som blundar för verkligheten och skyller på annat det tål jag bara inte. Nåja.. Nu har halva min praktik tid gått och igår kom min lärare och hälsade på för att kolla läget. Min handledare gav mig bara beröm och sa att jag var mycket duktig, och visst fasen är det roligt att höra det! Då vet man att man gör rätt i alla fall. Skjuts för självförtroendet!

Kom hem för ett tag sen och ska nu gå och göra lax och pasta (hör och häpna, jag skippar nudlarna). Och sedan måste jag duscha, mitt hår är så äckligt just nu.. Snipp, snapp, slut. Hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0