Torsdag

Hej! Har fördrivit tiden med Big brother dem senaste timmarna. Lagomt tråkigt faktiskt, men har ingenting annat för mig så. Haft mattematik idag, suttit kvar på skolan ett tag med mina saknade klasskamrater, varit och träna och till sist gjort ingenting som sagt.

I helgen åker Eriks mor och far utomlands så då är vi själv hemma, synd nog jobbar jag den just den här helgen. Så imorgon jobbar jag kväll så förväntar mig att han står med maten redo när jag kommer! Fast det är nog lite att ta i, känner jag honom rätt kommer han sitta framför datorn med en tom godis påse och redan vara smäll mätt för att han inte har orkat vänta tills jag slutar.

Killar.. Nåja, ska snöra på skorna och börja vandra till honom nu. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0