Onsdag

Nu har jag bara imorgon, övermorgon och Tisdag kvar av praktiken! Fy bubblan vad skönt! Även fast jag gillar Sturegården väldigt mycket, och min handledare är kanon bra, så ska det ändå bli skönt att vara klar med ännu en praktik. Nu med alla korten i handen tror jag inte riktigt demens boende är min grej. Visst det är fruktansvärt roligt många gånger, men det är så himla tungt..

Jaja.. Idag har jag och Ida bakat massvis med kaffe fika till min avdelning, har fortfarande ont i magen efter att ha slickat rent skålarna haha. När jag slutade åkte jag och träna, och nu sitter jag här nästan två timmar senare och har fortfarande inte duschat. Usch då Sickan, vad äcklig du är.

Yeyeye. Slänger in lovad bild på kläderna, går och duschar och sen väntar på att hockey avslutningen ska ta slut någon gång. Vi har börja se en ny serie, Alcatraz! Och det är så himla bra, jag vill bara se mer och mer och mer och mer! Tips för er som har tråkigt, ladda ner den serien! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0