Destiny calling

Ikväll har vi varit en sväng till Sunderbyn och kikat på Emma och hennes klass utställning där dem visade saker de hade gjort under året och nu. Mycket fina saker, och jag blev avundsjuk på vissa grejer, varför är inte jag så där kreativ liksom? När vi var klar där åkte vi till Sanden och spelade fotboll med ett helt gäng. Jag älskar alla dessa häng på kvällarna nu när det börjar bli varmare!

Jappjapp, nu ska jag gå ner och duscha. Imorgon åker Eriks mor och far till Spanien, jag är inte alls avundsjuk att de får åka till 27+ medan vi får vara kvar i det lite kallare Boden. Och imorgon ska jag och mina fina tjejor åka till Luleå efter vi har varit på studie besök på sjukhuset. Uh, obehagliga ställe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0