I won't give up

Efter en kort skoldag med endast två lektioner gick jag, Helena, William och Emil till opalen för fika häng. Satt flera timmar och bara pratade. Så där som man brukar göra när man går dit med fina människor hihi. Nu sitter jag hos Erik och snorar ner datorn, fy vad jag vill bli frisk. Jag vill träna.. Min kropp är alldeles för mjuk just nu. Dumma dumma dumma förkylning, nu är jag trött på dig.

Från en sak till en annan. Idag är det exakt 100 dagar kvar till Alanya och exakt 4 månader kvar till min födelsedag. Jag längtar väldigt mycket till Turkiet, vilket gör att jag kommer längta bort hela sommarlovet (vi åker sista veckan) efter en ynka vecka. Måste sluta längta allt för mycket haha.

Japjappjappp. Åh vad det är tråkigt att blogga. Tur jag har extremt tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0