Part of me

Kring åtta vaknade jag idag, och jag börjar efter lunch. Tja, med andra ord har jag väldigt mycket tid att fördriva. Sitter just nu med två datorer igång, ena har jag musik på och den andra bloggar jag på. Erik har mycket mer bas än min bärbara, så alltså mycket roligare att lyssna på musik med den. Ja, var det någon som frågade om det så fick ni i alla fall svar på det nu.

Jaja.. Jag har inget roligt att skriva, så jag skonar er från ett kilometers långt inlägg om ingenting men ändå allting. Om jag bara hade orkat skriva ner allt jag funderar på så hade jag blivit president i Sverige, min hjärna är extremt klok många tillfällen. Eller hela tiden faktiskt! Yeyeye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0