Sommartider hej, hej, sommartider


Jag har ju som lite problem med mina mobil och kamera bilder, jag kan ladda upp dem vart som helst utom här på bloggen. Det tar ungefär en halvtimme för varje bild, så därför laddar jag bara upp bilder som jag redan har på Facebook (måste kopiera dem först). Ja, det är skit skumt.

Hej på er föresten. Nu börjar det äntligen ta slut i skolan, har bara ett ''prov'' och två uppgifter att göra klart. Känner att huvudet behöver sommarlov, kan knappt stava eller prata. Och nu hade jag ingenting mer att berätta.. Eller jo, jag är på löjligt bra humör, haft en rolig dag med klassen och op 1:orna, jag har slagit av mig lilltå nageln och imorgon ska jag fara och shoppa med Mamma och Kim!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0