Tisdagen som känns som Söndagen

Hade en mycket trevlig kväll igår. Dock så slutade den lite för tidigt, och själva förfesten vi hade var absolut det roligaste! Vi hade det så himla trevligt här med middag och allt som hör till. Tog ungefär en miljon bilder, skrattade, grät som aldrig förr och njöt av att ha så jäkla fina människor runt om mig.

Idag har jag mått så där, inte på grund av alkoholen men min sabla förkylning. Jag orkar inte vara förkyld längre.. Det är extremt synd om mig och den som inte känner någon sympati kan hoppa i sjön. Nåja, annars har vi väl inte åstadkommit allt för mycket idag. Varit på Max och sen bara degat. Eller jag har beställt ett par nya Dr.Demin jeans, mina andra svarta börjar bli lite väl slitna.

Nu kom Erik hem från deras fotbolls äventyr, vi har en hyrd film som väntar på att bli sedd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0