17 Maj

Nu sitter jag och myser ute på altanen. Gudarnas vad jag älskar den här altanen. Det är så himla skönt att sitta här ute och bara sitta och fundera, läsa, skriva, plugga och allt vad man nu kan göra sittandes.

Vi kom ganska nyligen in efter en liten sväng. Erik har varit och övningskört så vi åkte förbi Ica och handlade lite gotta till ikväll, och så var vi förbi gravarna och tände ljus. Fy och usch vad psykiskt tungt det är att kolla på någons grav. Det är så fruktansvärt och jag känner mig så förbannad över hur orättvist livet är. Inte för att det egentligen är livets fel, men någon måste ju ta smällarna av förtvivlan.

En mys kväll med gubben känns väldigt nödvändigt. Ha en bra kväll! Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0