Volleyball

Precis när jag kom tillbaka från min jobbiga powerwalk/joggning blev jag med dragen till Kvarnängen för att spela volleyboll. Som tur var är det ju inte allt för jobbigt att stå på en och samma plats och skrika så fort bollen kommer nära. Jag blir så frustrerad över hur dålig jag är i allt som har med bollar och lagsporter att göra.. Så nu har jag bestämt mig för att bli lite bättre än lite dålig i alla fall.

Japp, så nu jäklar ska jag träna på att kunna slå en sten hård volleyboll framåt eller åtminstone uppåt. Som det är nu träffar jag den inte alls. Förstår ni min frustration? Ett helt inlägg om en boll jävel.

Men det är ju faktiskt en riktigt rolig sysselsättning om kvällarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0