Höns

Har man ett intressant liv när man sitter och funderar på varför man är bitter? Eller okej jag vill nog inte ha svaret på den frågan. Men jag tänker nog samma som er. Japp det är vad jag gör just nu. Mitt humör går upp och ner exakt hela tiden. Ena stunden känner jag mig ganska likgiltig, sedan blir jag ledsen, arg, glad och till sist blir jag så där normal igen. Jag tänker mig mitt humör som en sån där mät maskin (har väl någonting att göra med hjärtat tror jag) man alltid får se på tv när någon är på sjukhus. Äh bara för att jag går OP kan jag inte allt..
 
Nu när jag läser igenom mitt eget inlägg så tror jag att jag är ganska förrvirrad. Över vad?! Jag, mitt huvud och min kropp är dålig på samarbeta och ge full information till varandra.. Det brukar skapa problem, inte första gången. Jag måste lära mig att prata när det är någonting viktigt. Inte bara sitta och glo rätt upp i taket. Vad håller jag på med.. Eller vad håller jag inte på med? Varför blir jag alltid så här..
 
Ni blev säkert inte speciellt klok av detta inlägg, inte jag heller för den delen. Hejdå :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0