Lördag

Igår var jag och Evelina i Luleå för att spendera lite tid. Hittade min dröm pyjamas och en ap skön tröja. Tänkte hitta någon klänning till ikväll, men icke. Trots att jag har biljetter, kostym och alkohol har jag ingen lust överhuvudtaget med farmen. Tror förra helgen satte sina spår, eller så orkar jag bara inte.
 
Och eftersom Erik åkte till Umeå på morgonen och inte kommer hem fören imorgon ska jag ha en mys kväll med Mamma och lillebror. Eller okej.. Jag håller på att ladda ner Gossips girl, ska jag ge det en chans och se om det verkligen är så bra! Mamma och Kim kan få se det med mig haha.. Bla bla bla bla.
 
Ta det lugnt nu ikväll alla farmen människor, hoppas det blir grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0