Signe sweater

Inlägget jag skrev senast var ju helt obegripligt, till och med för mig själv. Nog för att min humör är detsamma (första stycket hängde jag med). Upp ner, ner upp. Why me.. Livet är vrickat. Människor är vrickade för den delen också. På en lektion idag hade vi en het debatt om ett starkt ämne. Var fruktansvärt kul faktiskt, samtidigt som jag bara kokade över av åsikter. Det är roligt att hitta vissa ämnen man verkligen tänder till på!
 
Från julgran till giraff. När jag och Evelinan var i Luleå förra veckan hittade jag en grymt skön tröja på Gina. Är så sugen på att beställa en till fast inte en likadan då. Vet bara inte vilken.. Sedan vill jag beställa hem en bok också. Men det är jobbigt att vänta på att paket ska komma, jag blir så nyfiken och spänd.
 
Vet inte om det här inlägget blev så mycket mer begripligt. Gossip girl kallar, bye.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0