Sweet nothing

När ingen är hemma hos Erik brukar jag sno hans dator och slå igång spotify på (nästan) högsta volym. Hans dator har en aning bättre ljud än min bärbara dator.. Plus baslådan som gör att hela huset vibrerar. Så det är två aningar roligare att lyssna på musik här. Om det nu intresserade er tre eller fyra aningar!
 
Egentligen borde jag sitta och läsa i rättskunskap boken just nu, men njae jag orkar inte riktigt.. Jag är som alldeles för pömsig. Längtar till Lördag morgon, då får jag sova hur länge jag vill. Skulle egentligen jobba kväll imorgon på praktiken (sovmorgon alltså) men har som sagt halkbana istället.
 
Ska åka med okända människor.. Tänk om dem är dumma och luktar illa?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0