Flummigt

Jag har länge varit sugen på en system kamera. Men alltid sagt till mig själv att dagen jag skaffar en söt hundvalp eller får en söt bebis så ska jag skaffa en. Just för att priset är högt och foto intresserad är jag verkligen inte. Så behöver inte en nu. MEN jag vill ha fina bilder. Jag har en vanlig kamera som är kanon, min mobil kamera är också väldigt bra, men är väl så att jag helt enkelt inte nöjer mig med det.
 
Så nu har jag bestämt mig att de två kommande månaderna ska jag lägga undan pengar, och sedan önska mig resten i julklapp av Mamma. När jag väl blir sugen på någonting kan jag inte ändra mig och låta det vara. Jag skulle kunna gå och köpa en ny kamera nu, men inser själv att det är ett för stort spontan köp..
 
Himla typiskt att jag är så smart ibland.. Men den som spar den har!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0