Helt enkelt

Idag var en mindre bra dag. Har känt mig sur och irriterad hela dagen. Eller jag har känt mig trött och less. Eller, ja, någonting åt det hållet. Förlåt kära människor om jag har varit snäsig helt enkelt. Hade körlektion efter skolan och den gjorde mig inte på bättre humör, hur svårt kan det vara, till och med gamla tanter kan ju fan köra bil.. Och sedan för att toppa humöret fick jag sms om att Erik skulle träna dubbelt. Jäkla alag, köp er mer folk..
 
Som TUR är så är det ju faktiiskt Hollywood fruar ikväll. Jag längtar alltid efter nya avsnitt. Det är roligt att störa sig på Gunilla, det är roligt att skratta åt Maria och det är roligt att se någon yngre som Isabell. Jag älskar den här serien helt enkelt. Helt enkelt får allt att låta så himla enkelt, jag gillar de orden, helt enkelt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0