Tisdag

Visade sig att det inte alls var datorns fel det här med internet saken jag berättade om. Hade tydligen bara kommit åt någon knapp. Eriks pappa löste problemet på 30 sekunder, medan jag själv satt minst en timme och försökte lösa problemet. Förlåt kära dator att du fick ta skit igår, det var mitt fel.
 
Idag har jag i alla fall som sagt varit ledig. Och har till största delen bara pluggat. Har varit på trafikskolan och gjort faser (och fyllt på faser så jag slipper fara dit och göra faser..) och pluggat naturkunskap. Jag känner mig lite små less på att plugga nu faktiskt. Men eftersom det är en timme kvar till Hollywood fruar kan jag lika gärna använda den tiden till någonting vettigt. Att plugga alltså. Gud vilket roligt inlägg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0