What to do

Hej. Igen. Det märks inte att jag har tråkigt idag va? Det tar alltid någon dag innan jag vänjer mig med lov, men vid det laget brukar lovet lida mot sitt slut. Så är det alltid. Mina rutiner försvinner och det gör mig både dagavild och rastlös. Hur har dem tänkt sig egentligen, inte hinner man varva ner på en vecka.. Inte jag i alla fall.
 
Himla otur att inte jag kan styra världen. Då hade allt varit så mycket bättre. Jag sitter just nu framför Eriks dator och har tråkigt, medan dem sitter där nere och skriker till Fifa. Orkar inte sitta där nere då (okej alla platser är upptagna). Fast Oskar är här, och det gillar jag, så borde egentligen gå ner i alla fall och umgåsas med han när han väl är hemma. Men fortfarande, dem skriker för mycket och det finns ingen plats..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0