Fredag

Ikväll har jag och några av mina fina klassisar varit och ätit middag på Ming. Äta middag ute och ha filmkvällar är bland det mysigaste jag vet hihi. Resten av kvällen har jag i alla fall gjort.. Eh få se nu.. typ, ingenting. Har suttit på platt rumpan och haft tråkigt. Erik sitter och klickar framför datorn och vill inte ens se film. Kul!
 
Imorgon blir det dock andra bullar. Ska åka och kolla på Linneas match vid lunch, sedan åka till Luleå med pojkarna och till sist ha en as kulig kväll med tjejorna och han den där omtalade Lotus! Blir nog grymt och jag är så jäkla sugen på en festkväll. Hur ofta händer det, den lamaste av de lamaste vill ut och festa?
 
När har jag slagit huvudet liksom. Nåja, smell you later finisar (naw är så kärlekfull idag).
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ses på Lotus ;-)

2012-09-29 @ 13:47:02
URL: http://jjenniferbbackman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0