Lite bredare, lite bättre

Tog äntligen tummen ur röven och breddade bloggen. Brukar alltid ladda upp mina bilder i 600 (vad är det, storlek eller?) men eftersom min blogg har varit för smal har jag suttit och förminskat alla bilder till 570. Så nu orkar jag såklart inte gå tillbaka till varje inlägg och ladda om bilderna, även fast jag egentligen hade velat. Men det är alldeles för jobbigt. Jäkla synd att jag aldrig har orkat göra det här tidigare.. Lat korv som jag är.
 
Nu framöver kommer det i alla fall bli större bilder! Kuligt och braigt. Tycker det är skit bra att allt är så samman länkat nu, facebook instagram bloggen och så vidare. Yeye. Nu ska jag ta och leta upp senaste avsnittet av Hollywood fruarna och det nya programmet med Arga snickaren som jag har missat.
 

Kommentarer
Postat av: En avundsjuk kompis (ELINAAAAA!!)

GAAAAH DITT HÅÅÅR!!!! <3

Svar: Haha sötnos ;) hänga snart btw <3
viktoria nilsson

2012-10-14 @ 16:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0