Meningsfullt

Det var som en utav mina klasskamrater just skrev på Ansiktsboken: Jag vill skriva någonting meningsfullt här.. Men det fungerar inte. Exakt så känner jag just nu! Jag skulle vilja skriva ett långt inlägg om hur mycket som helst, saker jag vill förmedla till andra, saker jag vill förmedla till mig själv, saker jag vill göra, saker jag uppskatar och saker jag inte uppskattar.
 
Men då var de, jag hittar som inga ord till det jag vill skriva. Och jag vet inte riktigt hur jag ska skriva det, eller varför jag ska skriva det. Så istället blir det ett helt inlägg om att jag inte kan skriva typ.. Bra Viktoria det här inlägget var ju jätte meningsfullt! Värt att slösa andras värdefulla tid liksom.
 
Äh jag längtar bara efter min nya mobifjonk, det ska bli kuligt med den.
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

HAHA, söt!!

2012-09-14 @ 19:17:49
URL: http://jjenniferbbackman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0