Söndag

Igår efter vi hade sett hockeyn åkte vi runt och försökte komma på vad vi skulle göra. Vi kom på någonting, visade sig att det inte fungerade, ingen ville göra samma sak och så vidare. Så till slut när William valde att fara på krogen så bestämde Jag, Johan och Erik oss för att åka till Skellefteå till vår hockey stjärna. Vid midnatt började vi rulla och vid tre landade vi i Klaras lägenhet.
 
Himla roligt att få träffa dem båda igen! Oskar blir ju så himla upptagen när hockey säsongen drar igång, så man får passa på medan det går liksom. Så idag har vi kollat på hans match och efter det han jag gå en snabb runda på stan. Nu har vi kommit hem och jag är skit trött.
 
Fasen vad det är jobbigt att skriva alltså. Nu ska jag tyyyyp sova. Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0