Tre små änglar

Det finns tre små liv som jag älskar över allt annat. Som jag på riktigt hade kunnat göra vad som helst för. Om någon är dum mot dem vill jag bara gå och slå dem rakt i ansiktet. Tyvärr ser det väl inte allt för bra ut om jag går runt och slår barn i ansiktet haha.. Jag är 5,6 och 7 år äldre än dessa små änglar, och jag känner ofta att jag vill göra det bästa jag kan för att vara deras ''förebild''. Att dem alltid kan vända sig till stora syster/kusin om det är någonting. Nej alltså det går inte att beskriva hur mycket dem betyder för mig. Hej-känslo-freak-jag.
 
Och här någonstans kommer min tatuering idé i in bilden. Jag har många personer i min närhet som betyder så otroligt mycket för mig, vissa har tyvärr lämnat jorden men många finns kvar. Jag har alltså planer på att sätta en liten ängel på min axel för att symbolisera dessa människor. Jag tror det kommer bli as nice.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0