Typ så här känner jag

Det går som ni ser inte så bra med min bloggning. Jag använder nästan inte datorn längre, allt jag kollar på datorn kan jag ju kolla på mobilen. Nu finns det ju som sagt en blogg.se app men den går det verkligen inte att blogga ifrån. Försökte göra ett inlägg igår med några bilder men efter en halvtimme gav jag upp. Helt värdelös app för tillfället i alla fall. Vilken nördig värld vi lever i egentligen.
 
Ja annars då? Ska på ett tag åka till ishallen och kolla på hockey med Frida och Rebecka. Sedan har jag funderat på om jag ska orka fota allt nytt som har tillkommit i min garderob senaste tiden. Skulle ju vara roligt, men det är jobbigt att ladda in kamera bilderna på datorn haha.. Just därför hade det ju varit kanon om den där jäkla appen hade fungerat. Suck. Vi får se helt enkelt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0