Väntar på en mysig mys kväll

Hej! Just nu sitter jag och väntar på att hockey träningen ska sluta. Ikväll ska vi ha filmkväll med ett hemligt halvt par (ja halvt) hihi. Har köpt kladdkaka, bär och glass. Kommer bli så mysigt! Älskar att hösten gör så det blir ännu mysigare att ha dessa mysiga kvällar. Jag gillar ju när det är mysigt. Eller rättare sagt det är någonting av det bästa jag vet! Visst är jag mysig av mig?
 
Hur som helst. De senaste dagarna har jag fått med mig ganska mycket hem, har liksom råkat ta ''den dyra vägen'' hem några gånger.. Dock så hittar jag inte riktigt min kamera, men när jag gör kan jag fota lite kanske. Eller jag med shopping på min blogg. Låter skumt. Jag måste i alla fall ta och hitta min kamera, för imorgon blir det fest och då ska jag fota som en galning som vanligt!
 
Nu fick ni en snabbt update på mitt hektiska liv. Hörs senare, puss på smurfrumpan :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0