Cause it could get ugly before it gets beautiful

Jag och min planerar hjärna är lite små deppiga just nu. Har ingenting planerat för kvällen, alltså ingenting, är första gången jag har det så här oplanerat. Några av mina vänner ska bort, andra är sugen på en mys kväll och den sista delen slutar praktiken sent. Erik och hans crew (lol) har inte heller något planerat så kan inte tränga mig på där. Alltså livet. Jag vill ju bara bli full. Okej det där var ett skämt, men jag vill ha roligt i alla fall :)
 
Medan mina problem löser sig av sig själv tänkte jag åka och träna. Vaknade tidigt idag har har legat och längta hela morgonen efter att fara och träna. Det här är inte jag. Jag är egentligen latast i hela världen..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0