Mäster bloggaren

Äntligen landar jag vid min dator. Har saknat den lite faktiskt. Typ haft fullt upp detta lov för ovanlighetens skull.. De två senaste dagarna har vi i alla fall varit i Skellefteå hos Klara och Oskar. Lika mysigt varje gång. Jag och Klara kör tjejhäng medan killarna får skrika av sig till sina tv spel, varvat med mat pauser haha.
 
Har också de senaste dagarna genomlidit världens magont, har varit helt brutalt. Haft kramper, feber, illamående och tappat matlusten totalt. Men nu är jag äntligen på bättrings vägen och känner typ att livet äger! Positiva med det hela är att jag gick ner tre kilo (tjatja strandkroppen liksom), negativa är att det säkert bara är mina muskler som jag äntligen byggt upp som nu brutits ner. Gick plus,minus,minus på detta alltså..
 
Inläggen blir bajs när jag skriver så sällan.. Så nu ska jag sova, nattinatti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0