What on earth is going on in my head

Har typ suttit halva dagen och bocka av saker från to-do-listan. Gjorde bort hälften idag, så det känns faktiskt ganska bra. Har ju bara hälften kvar liksom.. Var av ena är en rapport. Hatar rapporter, tar så jäkla länge att skriva dem. Vill typ hemsöka den jäkeln som kom på rapporter. Så mycket hatar jag rapportskrivning.
 
Sitter just nu och lyssnar igenom Rihannas gamla låtar. Hade sååååå gärna velat se henne i sommar. Förra månaden var jag ett klick ifrån att beställa biljetter till mig och Erik. Men det är en del pengar och dumt nog är den mitt i Juli och ingen av oss visste hur vi skulle jobba och så vidare. Så surt.
 
Nåja nu ska jag bege mig till gymmet. Träna brukar hjälpa mot mensvärk som tur är.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0