Bra dag

Ida tycker jag ska blogga, sååååå då gör jag väl det då. Allt för henne liksom. Livet som inte-skolelev rullar på. Tycker till och från att det suger och vill mer än gärna tillbaka till skolan, men för det mesta är det faktiskt skit skönt. Förra veckan åkte vi till Skellefteå bara sådär, mitt i veckan. Hade ju i och för sig varit annorlunda om man inte var arbetslös.. Vilket låter mer lockande, att tjäna pengar istället för att slösa haha.
 
Idag har jag varit på stan med mina flickor. Jag gillar dem väldigt mycket, faktiskt. Fick dessutom veta att jag ska gå intro imorgon-fredag på nytt jobb (bra dag liksom), håller tummarna på att jag är duktig och att chefen vill ha kvar mig. Haha. Det hade varit helt askalas faktiskt. Nu ska jag äta kyckling med brorre och sedan åka och träna.
 
Smell you later trogna bloggläsare 😊(så satans jobbigt att blogga från Ipaden btw)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0