Stugan here we come

Ikväll när Erik slutar åker vi till stugan i någon dag. Gud förbannat så underbart. Bara jag och han. Har varit en hel del jobb senaste tiden så ska bli skönt med lite extra vi tid. Perfekt innan hockeysäsongen drar igång också. Hatkärleken till hockeyn är lite rolig. Det är världens roligaste sport att kolla på och jag gillar att se hur mycket Erik (och alla dem andra) brinner för det men stundtals är det jobbigt hur mycket tid ett intresse kan ta.
 
Nåja det brukar alltid lösa sig :) Tillbaka till stugan. Vi lär säkert sitta i bastun varvat med dopp i sjön 70% av tiden (det är tydligen 23 grader i vattnet där nu, dra mig baklänges så skönt). Brukar bli så. Få saker är så skönt och avkopplande som bastu och bad. Det näst bästa med stugan är att det är kass teckning där, så mobilen får ligga på sidan och man får avänja sig från att alltid vara uppkoplad överallt. Det behöver jag nog haha..
 
Nu ska jag åka till Mamma och mysa innan dem sticker iväg till Öland med husbilen, hejdå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0