Kicka några balls

Lider av ont i magen och dåligt humör. Blir så trött på alla saker som tillkommer när man får mens. Hade varit mer ok om man bara hade en sak, det hade (typ) inte klagat. Men jag får oftast feber, huvudvärk, hemskt ont i magen och väldigt ostabilt humör. Kära högre makt där uppe, jag har lust att sparka dig mellan benen.
 
Ungefär så. Idag hade jag sovmorgon till 12:10, men var på gymmet redan halv 10. Jag har blivit som en gammal tant och vaknar av mig själv skit tidigt. Det är lite skönt i och för sig. Ta vara på dagarna lite. Äh, nu svamlar jag bara. Och har ingenaning vad mer jag ska skriva. Ville bara skriva någonting..
 
Ikväll är Erik tränings ledig och det känns konstigt, vad gör han hemma en Fredags kväll typ?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0