New year

Igår hade jag en av det bästa festkvällarna någonsin faktiskt. Det var grymt! Hade så fruktansvärt roligt och hela kvällen flöt på så himla bra. Blir alltid så löjlig glad och mina vännor är det bästa som finns. Kort och gott så kunde inte året sluta mycket bättre. Bara så himla synd att jag inte hann få min kamera.. Och att jag var så uppe i varv att jag inte ens kommer ihåg raketerna som jag hade gått längtat efter hela kvällen.. Så typiskt.
 
Nåja. Idag har jag mått för bra typ. Helt otroligt. Bara haft ett huvud segare än sirap men det är ju ingenting. Att vara seg är ganska segt och det lär märkas på detta inlägg, hjärnan hinner som inte riktigt med.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0