Tisdag

Hej. Har precis parkerat framför datorn efter att ha städat och dammtorkat hela rummet. Ska snart gå ner och duscha men mina ben är så möra efter dagens tränings pass så jag knappt kan ta mig ner för trappen. Så vet inte riktigt hur jag ska lösa problemet. Måste även gå ut och stoppa i motorvärmaren och hitta igen skridskorna. Skulle behöva göra en och annan uppgift också. Och till sist betala den där jäkla p-bötern..
 
Passade på att fota lite i vårt inte-så-jätte-fina-men-dugliga-rum också eftersom det kändes som att det var länge sedan jag använde kameran. Kom på att jag glömt att berätta att (hur många ''att'' kan man få med i en mening?) jag köpte mig och Erik en tv i julklapp. Gillar den, den är bra. Det är min tv om vi gör slut, även fast att det var han som fick den i julklapp, alltid bra att ha en deal om nu världen går emot oss :)
 
Babblar endast på för att jag fasar för att gå upp och ner för trappen.. Ska göra ett försök nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0