Waterfall

Pms gör mig så fruktansvärt känslig, och väldigt kärleksfull. Den tiden på månaden kan jag sitta och gråta för att jag har så himla fina vänner. Eller gråta för att Erik är seg på att svara. Eller för att han är så fin. Men kan lika väl gråta åt att byxan sitter konstigt eller handuken blir för snabbt blöt efter jag har duscha.
 
Nu ska Erik vara i Sundsvall hela helgen med hockey laget så nu är jag såklart ledsen över det. Samtidigt som jag är så glad att jag ska vara med mina fina vänner ikväll, och det får mig att börja gråta också. Förstår ni vilket känslovrak jag blir? Det är hemskt. Och nu började jag gråta för att jag är ett vrak. Hmm..
 
Det är fasen inte lätt att vara en tjej haha.. Jag är en riktig mes.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0