I'm alive

Hej. Tänkte bara visa att jag faktiskt lever. Dagarna går så himla snabbt så jag har aldrig igång min dator längre. Hela förra helgen var vi i Skellefteå, i veckan har jag jobbat och de senaste 4 dagarna har vi hängt med Klara, Oskar och Johan så mycket som det har gått. Ikväll ser vi film här hemma men mitt huvud hänger inte riktigt med efter dagens arbetspass så jag har passa på att ladda in alla bildern från systemkameran.
 
Om man hoppar från det ena till det andra. Efter några tusen kronor fattigare och ett antal timmar i frisörs stolen så är jag just nu så jäkla nöjd med min hårfärg. Emma på Guys and dolls är som sagt hur grym som helst. Funderar på att boka en ny tid när Augusti lönen kommer in, måste klippa mig och slinga utväxten :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0