Hej från en förvirrad fd skolelev

Jaha, nu är jag på riktigt en undersköterska. Shit alltså. Att ta studenten var så sjukligt roligt. Senaste månaden har varit den bästa månaden någonsin i mitt liv. Känner mig bara en aning förvirrad, vad ska jag göra nu liksom? Jag har ingenting planerat och ändå vill jag göra så mycket. Vart ska man börja?!
 
Ska försöka ta en dag i taget och bara njuta nu. Så till att börja med ska jag ta tag i träningen igen haha.. Kroppen mår fasen inte bra efter alla mängder alkohol man har druckit senaste tiden. Men man tar bara studenten en gång, så det gör ingenting, jag får bara kämpa lite extra nu.
 
Lär komma en hel del bilder framöver. Har glömt bort att ladda in Rhodos bilderna och sedan bilder från studenten. Har dock glömt systemkameran hos tvillingarna så det får vänta. Eller allt får vänta. Jag känner mig så extremt förvirrad. Nu ska jag skriva upp mig för jobb. Ska jobba tills jag dör nu. Kuljul :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0